Suddenly I miss THEM !

Duduk : Nazat, Malisah, Dessy
Berdiri : Zayanah, Fatin, Faiqah, Nisa



GIRLFRIENDS FOREVER !
(CERITA SATU)
Around few weeks ni , tetiba je aku jadi teringat dekat diorang ni ,
rindu bilaa kitorang sesama then keadaan jadi tak terkawal .
memasing ada fa'el memasing .
Teringat time aku merajuk dengan si Nisa ,
kononnye petang tu nak pergi study group laaa dekat rumah dia,
tapi aku lupa apa yang dia dah buat ,
so aku pun merajuk ,
then time balik tu si Zayanah datang nak pujuk aku ,
Aku pun tanak laaa pergi ,
(padahal aku nak si nisa yang datang pujuk aku)
then sampai je rumah , dia mesej say sorry , tapi aku buat bodoh je kot ,
tapi malam tu aku okey , sesaje nak ngengade .
esoknye dorang cerita apa yang dorang buat kt rumah nisa tu ,
dorang bukan nye belajar !
dorang memasak ! hampeh betul dorg ni ,
makan kebab pulak tu ,
siot kan , hahaha


(CERITA DUA)
Teringat time nak siap kan assessment ICT ,
time tu aku datang sebab tak siap lagi ,
so kami 5DINAMIK pun datang untuk siapkan kerja ,
nisa tak datang sebab dia dah siap.
then aku tetap text-ing dengan dia,
aku cakap aku lapar ,
then dia kata nanti dia datang bawak chicken chop dia buat ,
HAHAHAH ,
then dia datang bawak dua bungkus je .
dia cakap gini
"ni ada dua bungkus chicken chop, satu ni nazat punya lagi satu korang share"
waaahhh !
terharu bodoh !
tapi aku taklaa makan sorang
still kongsi laaa sebab budak 5DINAMIK ni kuat makan !
Ni laaaa rupa2 budak kuat makan  !


(CERITA TIGA)
haihhhh .
tak larat laaa nak bercerita time dulu !sangat banyak kenangan indah ,
japjap!
ada lagi ,
Haaaa , ni gamba ktorg graduasi! best laaa kan ! sbb bergamba je kerja ktorg dalam tu
sampai kan cikgu Shalizan kata dah macam berok tak reti duduk diam !


SEKIAN . ..



thanks for reading my post. Kalau suka, like laa