Seciput pasal Anak Zainal

   Hohohoiii !
Post lagi nehh !
takde kerja laa kata kan , 
Bosan! Adik beradik yang lain takde , takde kawan nak gado-gado .
Haa korang ! 
tengah aku melayan lappy akak aku dengan tv yang langsung aku tak pandang , 
Tetiba aku nak tahu a little bit about
NazatulNurizzatiZainalAlam
kannn ?
Diri aku mesti laaa aku nak tahu !

Start dengan hari aku lahir okeyyy , aku lahir hari Isnin, 27 April 1992 .
So , ini yang aku jumpaaa . 

Wanita ini bersikap jujur, tidak mudah menggelabah atau panik, berhati-hati, tidak mudah mengalah, pandai menjaga diri dan pergaulan. Ramai teman lelaki dan wanita yang menyukainya.Dia juga mudah memberi pertolongan, cergas, berusaha kuat, teliti dan pandai menguruskan kewangannya. Namun jika marah berapi-api dan menakutkan, jarang mahu mengaku kalah dalam pertengkaran. Dalam percintaan, dia mencurahkan kesetiaan tidak berbelah bagi dan sedia berkorban. Seksualnya kurang membara melainkan pasangannya pandai mencari tempat rangsangannya.

Komen aku ? 
Aceeee kelakor nyee yopp , kot yee betul nyaa , HAHAHA !
Ehhh , tapi ade laaaa betul sikit kan , 
So FRIENDS , kalau rase betul  , so betul laaa gamaknyee .
Okey then !
Najis lalat pulakk ye (kasi sopan sikit)

  1. leher kiri - cerdas dlm segala hal dan banyak pengetahuan
  2. leher di tengah - tercapai cita-cita
  3. kepala sebelah kanan - terkabul cita-cita
  4. alis kiri - ramai yang suka
  5. jari tangan kanan - serba beroleh keuntungan
  6. jari telapak tangan kanan - banyak rezeki tapi boros

So ? Amecam ? Kelakar kan ? 
HAHAHAHAH , 
aku sendiri yang naip pun tergelak tehabak-bahak ni haaa, 
Adoiii , 
Yang najis ni , tu je aku dapat itu pun lepas aku tilik , 
luaran baju jelaa , dalam baju ? (takde koje aku nk check semata-mata nk tgk)

Haaaa ,  sampai sini jelaaa yop . 
Goodnight !




thanks for reading my post. Kalau suka, like laa