Welcome to KPJ Kajang guys !

Hai hai hai !
Assalamualaikum korang (jawabole?)
Nak post lagi ni ,bole ? 
Mestilaa bole , blog aku !

Meh sini baca cerita . 
hari ni 5 september 2011 , first day practical kat KPJ Kajang.
2bulan okeyy aku nak berkampung kt sini !

Start ceritaa okeyy!
aku berkampung dekat sini dengan 3 kawan aku yang lain and 2 orang senior from cohort 6 (aku cohort 8)
then masing-masing sampai hari ahad , 
and semestinye aku awal laaa sebab dekat . 
then bilaa malam semua geng physio dah ade , 
TAPI !
kitorang ni bantai lepak dekat hall rumah !
bayangkan bilik sampai 7 , tapi takde bilik untuk kitorang , 
so officially hall ni jadi bilik kitorang laaaa, 
then kak NIA kunci jam pukul 530 pagi sebab nak bagi Acu mandi , 
then besambung dengan yang lain. 
Dah siap-siap bagai , 
kitorang sampai laa kat hospital . 
dengan rase cuakk bagai laaa kan sebab dengar cerita itu ini .
so mestilaaa kitorang rase cuakk right ? 
HAHAHAH , 

Bilaa masuk department , 
Haaaaaaa ! okeyy laaaa . 
bole bagi kitorang senyum-senyum laaaaa . 
taklaaa nangis utk first dayy . 
tapi alhamdulillah laa kan . 
and sampai laaa pukul 5petang . 
kitorang bole senyum sampai rumah !

Overall , 
situ okeyy laaa,
tapi kaki lenguh macam nak cabut bagi rehat kejap weyhhhh !

Credit tuh kak NIA bagi pinjam broadband nak berblogging !

*line cam siput babi ! gamba tarakkk , soryyy =)



thanks for reading my post. Kalau suka, like laa